Rule

Personaliserad marknadsföring blir allt viktigare och behovet av det större. Det gäller att sticka ut ur mängden men också att skapa en personlig approach gentemot sina kunder. Rule erbjuder en användarvänlig kommunikationsplattform som tillåter e-handlare att segmentera informationen som går ut till kunderna.

Genom automatiserade, personliga utskick skapar Rule mervärde för e-handlare. Med hjälp av personlig marknadsföring kan man som e-handlare öka bland annat omsättning, win back och up-sell.

Rule erbjuder högkvalitativ service till alla sina kunder och är alltid med under tillväxtresan. Genom en nära dialog och en stor expertis bistår Rule som en värdefull rådgivare till anslutna e-handlare.

Rule <3 Nordisk E-handel

Samarbetet mellan Nordisk E-handel och Rule gör att Nordisk E-handels kunder enkelt kan använda Rule:s tjänster. En smart integration mellan plattformarna gör att anslutna e-handlare snabbt och smidigt kan sätta igång med automatiserade, personliga utskick och sms.

Som e-handlare är det viktigt att hålla sig relevant och med Rule kan du själv segmentera och filtrera vilken information du vill skicka ut till dina kunder. Och den information du behöver om din kund för att hålla dig relevant tas in i Rule som i sin tur skapar relevanta kampanjer och utskick.

Läs vårt partnercase med Rule här!

Om Rule

Rule grundades år 2007 och är en plattform som hjälper e-handlare att kommunicera med sina kunder. Målet för Rule är att hjälpa e-handlare att vara relevanta, någonting de gör varje dag, och gjort sedan start.

Idag har Rule en global kundbas med företag inom olika branscher och i olika storlekar. Med relevant kunddata ser de till att personalisera hela kundresan.

Läs mer om Rule här.